czwartek, 1 stycznia 2015

WITAM PONOWNIE!

OMFG LUDZIE JA SERIO NIE SĄDZIŁAM, ŻE KIEDYKOLWIEK POWRÓCĘ DO TEGO BLOGA. BA, ŻE W OGÓLE BĘDĘ JESZCZE COŚ PISAĆ. ALE COŚ MNIE OSTATNIO TKNĘŁO... I TAK SIĘ ZŁOŻYŁO, ŻE MAM NAPISANE JUŻ DO 25, BODAJŻE, ROZDZIAŁU I POSTANOWIŁAM, ŻE JAK BĘDĘ MIAŁA JAKIEŚ 30 I KTOŚ BĘDZIE CHCIAŁ TO DALEJ CZYTAĆ, TO DODAM.
NO I KURCZĘ, WCZORAJ KTOŚ DODAŁ KOMENTARZ, KTÓRY SPRAWIŁ, ŻE AŻ ZACZĘŁAM SKAKAĆ Z RADOŚCI. SERIO.
DLATEGO... HMM... NO CÓŻ, JEŚLI KTOŚ CHCIAŁBY KONTYNUOWAĆ PRZYGODĘ Z VERONICĄ I HARRYM, TO PROSZĘ O KOMENTARZE.
TAK WIĘC, PISZCIE, KOMENTUJCIE... MOŻE WZNOWIĘ BLOGA ;)))))))))))))))
ALE OD RAZU MÓWIĘ, ŻE BĘDZIE KILKA ZMIAN. CZYTAŁAM OPUBLIKOWANE ROZDZIAŁY I JEST KILKA RZECZY, KTÓRE CHCIAŁABYM POPRAWIĆ, ALE TO WYTŁUMACZĘ, GDY JUŻ BĘDZIE PEWNE, CZY "SHE WAS TERRIFIED" POWRÓCI. :*

3 komentarze:

  1. to ja napisałam ten komentarz :) nadal nie mg uwierzyć, że wróciłaś... i że blog wrócił! dlaczego go wgl usunęłaś? :( było mi strasznie smutno przez to, chodziłam obłąkana i nie mogłam sb znaleźć miejsca... (nie, ja wcale nie beczałam)... koocham to potwornie i cb też :* już nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału <3 ale naprawdę nie rozumiem, czemu tak nagle przerwałaś :( nic nie wskazywało na to, że usuniesz bloga... błagam cię, nie rób mi tego więcej :( nie wytrzymam bez tego no <3 także czekam na następny, wreszcie dowiem się, jak potoczą się dalsze losy Hanici, bo oni rządzą <3 życzę weny i wgl wszystkiego, co najlepsze :* ~Marry699, czyli najwierniejsza fanka! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wejście smoka!!! Jak się cieszę że wróciłaś! Nie mogłam wytrzymać bez tego bloga! Skaczę teraz do sufitu (walnęłam się już) z radości!!! Nawet nie wiesz jakie męki ktoś przechodzi gdy jego ulubiony blog znika tak po prostu :( Ale wróciłaś w wielkim stylu :D Kocham cię za to że coś w tobie się poruszyło i przypomniało że czekamy! <3 Życzę weny na kolejne rozdziały i mam nadzieję że kolejny ukaże się niebawem :) Pozdrawiam cię :* :D xD :P :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie się cieszę że do nas wróciłaś!!!! Codziennie sprawdzałam czy przypadkiem nie ma czegoś nowego na blogu :) x Myślałam że nie przeżyję bez nowych rozdziałów :c ^^ bo to jedne z najlepszych ff jakie kiedykolwiek czytałam. Kocham cię i czekam z niecierpliwością na nowy rozdział który pewnie będzie tak samo świetny jak poprzednie. ILYSM ♥ <3 *.* :) :*

    OdpowiedzUsuń